Jesteśmy z Wami od 2011 roku i wielokrotnie zadawaliśmy sobie podstawowe pytania

  • Dokąd zmierza nasza Firma?
  • Czym się wyróżnia?
  • Jak osiągnąć sukces?

Znamy odpowiedzi, a efektem tych działań jest program jasno określający misje, wizję i strategię Firmy.

Wypracowaliśmy jednolitą kulturę firmy

Nasz biznes napędza świadomość naszych pracowników, którzy czują się odpowiedzialni za sukces firmy. „Pracuj tak, jakbyś pracował w swojej Firmie” – to nasze motto, które przyświeca nam wszystkim w DRIVAL s.c.

Jasno sprecyzowaliśmy misję Firmy

Nasza misja określa drogę, która umożliwi firmie wejście na rynek specjalistycznych przyczep bagażowych w oparciu o klientów strategicznych na polskich i unijnych rynkach. Firma produkować będzie przyczepy, które mogą być również używane w zestawie zabudowany samochód dostawczy-przyczepa, umożliwiającym poprawę efektywności transportu towarów poprzez zwiększenie powierzchni załadunkowej środka transportu.

Strategia działania

Nasza rozległa specjalistyczna wiedza dotyczącą rynku specjalistycznych przyczep bagażowych, potrzeb klientów oraz konstrukcji i technologii produkcji pozwala na jej efektywne wykorzystanie. Codzienna pasja zmienia się w realne zyski, nasze i naszych klientów, a dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom podnosimy funkcjonalność i jakość produktów. Nasi Klienci wyznaczają nam ambitne i trudne zadania a my nie boimy się ich realizować, dzięki temu cały czas powiększamy nasze doświadczenie. Realizacja tych zadań pozwala nam osiągnąć długofalowy sukces. Nie osiągnęlibyśmy go, gdyby nie bliska współpraca z naszymi strategicznymi Klientami na polskim i europejskim rynku dlatego systematycznie będziemy ją rozszerzać. Mamy wiedzę, aby być bardzo dobrym producentem i dostawcą. Nasz zespół pracowników jest mieszanką młodych ludzi żądnych sukcesu i osób, które mają wieloletnie doświadczenie w wielu branżach. Jesteśmy w stanie realizować projekty na wysokim poziomie. Realizując projekt, zwracamy uwagę na design, jakość, innowacyjność, technologie wykonania, użycie ekonomicznych materiałów, a także efektywność kosztów w przyszłości. Z tego wynika nasza wizja:

Nasza wizja

„Poprzez zespołową świadomość kreujemy nowe wartości”

Hubert Niezgoda